همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

عید غدیر مبارک




چه نعمتی بالاتر از شیعه بودن ؟
فخر به عالم می فروشیم که شیعه مرتضی علی هستیم .
خدایا این نعمت رو از ما نگیر .
عید همه تون مبارک
نظرات 6 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ http://jojofahimm.blogfa.com

تبریک خانوم گل

سپاسگذارم

م مهتاب چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

واقعا هم همینطوره و داشتن ولایتشون بالاترین نعمته
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابیطالب
عیدتان مبارک و التماس دعا

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابیطالب علیه السلام .
مرسی خانمی

م مهتاب چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com/

عزیزم از اونجا که میخوام بعدا بدونم رمز رو به کدوم یکی از دوستان دادم و پست تا 14 ماهگی بشه سندی براش ممنون میشم اگه یه کامنت بذارین مبنی بر درخواست رمز؟!
اما من رمز رو خودم براتون میذارم چون میدونم با اخلاقی که ازتون سراغ دارم و اهل ملاحظه هستین خودتون تاحالا نخواستین رمزو؟

سپاسگذارم

آلیس چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام عزیزم
عیدت مبارک گلم. انشالا خدا ی عیدی خوب بهت بده...

سلام .مرسی خانم خوب .
ایشالا هم شما و هم همه دوستای گلمون عیدی های خوب خوب بگیرن از خداوند

وبلاگچه خاطرات جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ http://http:veblogchekhaterat.persianblog.ir

سللام رزماری جون.من از طریق وبلگ سانی (خاطرات ما تل امروز)با شما آشنا شدم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم واسه هم.
واقعا چه نعمتی بالاتر از شیعه علی بودن!!!!
با یه روز تاخیر
عیدتون مبـــــــــــارک

سلام عزیز دلم .حتماً‌دوستان خوبی میشیم .عید شما هم مبارک

ارغوان جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

بسم .... الله • الرحمن • الرحیم • الملک • القدوس • السلام • المؤمن • المهیمن • العزیز • الجبار • ال@متکبر • الخالق • البارئ • المصور • الغفار • القهار • الوهاب • الرزاق • الفتاح • العلیم • القابض • الخافض • الرافع • المعز • المذل • السمیع • البصیر • الحکم • العدل • اللطیف • الخبیر • الحلیم • العظیم • الغفور • الشکور • العلی • الکبیر • الحفیظ • المقیت • الحسیب • الجلیل • الکریم • الرقیب • المجیب• الواسع • الحکیم • الودود • المجید • الباعث • الشهید • الحق • الوکیل • القوی • المتین • الولی • الحمید • المحصی • المبدىء • المعید • المحیی • الممیت • الحی • القیوم • الواجد • الماجد • الواحد • الصمد • القادر• المقتدر • المقدم • المؤخر • الأول • الأخر • الظاهر • الباطن • الوالی • المتعالِ • البر • التواب • المنتقم • العفو • الرؤوف • مالک الملک • ذو الجلال و الاکرام • المقسط • الجامع • الغنی • المغنی • المانع • الضار • النافع • النور • الهادی • البدیع • اسم های خدا است منتشرش کن بزرگترین گرفتاریت حل میشه کاشکی واسه منم حل کنه خدا برام دعا کن

انشاء الله ارغوان جان .توکل بر خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد