همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

baby on board

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان گلم .صبح شنبه شما بخیر .

ازون قدیم ندیم ها که نه فکر بچه بودم و نه شوقی داشتم ، یکی از معدود مواردی خوشم میومد همین برچسب baby on board پشت شیشه اتومبیل ها بود .پیش خودم میگفتم اگه روزی به امید خدا بچه دار شدم حتماً حتماً باید یکی ازینا بچسبونم به شیشه ماشینمون تا حواس ماشین های دیگه به ما باشه .

اما حالا لابلای تمام خرید های ریز و درشتی که برای نی نی کردم ، همین یه قلم جا مونده .یعنی جا که نمونده ، از روز اول هم به یادم بود منتهی چون تعداد مغازه های سیسمونی اطرافم به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسه در نتیجه از تنوع کمی برای خرید برخودار هستیم و اونی رو هم که دیدیم نپسندیدیم .

حالا موندم چه کنم ؟

هفته 35 ام هستم .دروغ نگفته باشم استرس و اضطراب زیادی دارم .نمی دونم چرا عاشق دوران بارداری شدم و از تولد نوزاد و بعدش دلهره گرفته ام .

شاید هاله هایی از افسردگی از الآن در من به وجود اومده , دلم همش گریه میخواد , منی که از اشک ریختن بیزار و البته عاجز بودم .اما همش ازین حسم جلوگیری می کنم و ازش فرار می کنم .

به یاری حق از چهاشنبه گذشته مرخصی ام شروع شد .البته از 1 بهمن تاریخ خورد اما تا 3 روز مداوم هر روز صبح میرفتم شرکت تا کارهایی که فقط خودم از پسش بر میومدم رو انجام بدم و چهارشنبه هم کمیسیون پزشکی داشتم برای تایید مرخصی ام از طرف تامین اجتماعی .که اون آقایون دکتر هم زحمت کشیدن و با دیدن مدارک پزشکی ام و این که مشکلی نداری و چرا میخوای بری مرخصی , در نهایت رضایت دادن .

از وقتی اومدم خونه فقط به فکرهای کارهای انجام نشده افتادم .خدا عمر و عزت بی انتها به همسرم بده که خدایی ام تنها همراهم بوده تو این روزها و حسابی داره برام خونه تکونی می کنه .

(پسر مامان ببین همه چی رو برات ورودت داریم آماده می کنیم )

فعلاً که تصمیمم بر زایمان طبیعی هست , این بار هم که برای بار دوم به دکترم گفتم مثل دفعه قبل تعجب کرد و زیاد تحویل نگرفت , اما اگه خدا یاری کنه , ان شاء الله که بشه .

شمارش معکوس شده , برام دعا کنید ....

نظرات 26 + ارسال نظر
فهیمه شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 ق.ظ

به سلام عزیز دلم
پر شو از افکار مثبت و صدای گریه و خنده نی نی ات ، پر شو از حسای قشنگ حس قشنگ مادری، همه ی افکار منفی و استرسو بریز بیرون به چیزای خوب فکر کن عزیز دلم .........
میگم این برچسبو صندلی ماشین اگه واسش گرفته باشی داره ها... اگر هم در آینده واسش گرفتی داره از الان خودتو به زحمت ننداز گلم
به امید روزای شیرین

سلام فهیمه جون خودم .
راست میگی ؟من کریر گرفتم ک تا زیر 1 سال تو ماشین هم سوار میشه اما نداشت اون بر چسب رو .
مرسی فهیمه خوبم باید روحیه ام رو قوی کنم .قوی تر از این که هست

شهره شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

بسلامتی عزیزم این یکماه مونده رو هم راحت سر می کنی
بهترین کار برای مقابله با این حست همین هست که بهش بی توجه باشی و خودتو درگیر کارهای خونه و آماده باش کن. اون هفته ی آخر که همه چیر آماده اومدن نی نی هست خیلی بی تاب میشین, انگار همه چی داره بهش میگه عجله کن زود بیا
بهتره خودت خیلی مصمم سر تصمیمت برای زایمان باشی و به دکترت هم تاکید زیاد کن. دکتر منم تشویقم نمی گرد و می گفت همه چی بخودت مربوطه و باید روحیه کافی داشته باشی

سلام شهره جان .
ممنونم از راهنمایی ات .خودم هم فعلاً همین راهکار رو در پیش گرفتم که بیخالی بگذرونم .
راستش برای زایمان هم اون کلاس های زایمان رو که رفتم و چند خانمی که زایمان کرده بودن رو از نزدیک دیدن خیلی امیدوارم شدم که کار نشد نداره .خدا خودش یاری ام بکنه بتونم از پسش بر بیام

نسیم یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام رزماری جوووووون ایشالله که به زودی آقا پسرت میاد بغلت و همه سختی هاشو فراموش میکنی... برای این که بری مرخصی زایمان کارشناسای بیمه خیلی سخت گرفتن ؟ از چند ماهگی میشه رفت مرخصی ؟

سلام عزیزم .ممنونتم گلم .
راستش مرخصی زایمان 6 ماهه .حالا میشه بخشی اش رو قبل زایمان استفاده کرد و مابقی بمونه بعد از تولد بچه .
معمولاً 1 ماه قبل زایمان رو زیاد سخت نمیگیرن و یه کم ناز میکنن .اما زودتر بخوای استفاده بکنی حتماً باید مشکل خاصی داشته باشی و به اصطلاح استراحت مطلقی باشی

بهار یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

به سلامتی ایشالا براحتی بارت رو زمین بذاری... منم افسردگی قبل زایمان گرفته بودم اما زودی برطرف میشه با وجود گل پسرت وقتی که اولین گریه رو موقع تولدش بهت هدیه بده وقتی که اولین لبخند کج و کوله رو تحویلت بده همه دنیا مال تو میشه...

مرسی بهار جونم .فکر کنم بخاطر این فصل هم باشه .مثلاً امروز که اینجا آفتاب شده انقدر حالم خوب و خوشه که نگو .اما روزهای بارونی و ابری دلم بدجور میگیره و از همه چیز دلگیر میشم .
ممنونم بهار جونی از دعای خوبت

mahtab یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com/

سلام عزیزم
داغ دلم رو تازه کردی
من از روزی که پسرم به دنیا اومده تا الان دنبالشم و هنوز موفق نشدم
حالا هم که دیگه پسرکمون بزرگ شده و به نظرم دیگه لازم نیست
منم خیلی دوست داشتم این ایتم رو
عزیزم به سلامتی مرخصی ات شروع شد
امیدوارم روزهای زیبای دونفره ای رو داشته باشین و اضطراب و استرس ازت دور باشه و فقط بخندی و خوش باشی

سلام مهتاب جان.پس شما هم مثل سخت پسندی ؟
فکر کنم خودم باید روی یه کاغذ بنویسم و بچسبونم پشت ماشین اینجوری بیشتر با سلیقه ام جور در میاد
روزهای دونفره من و نی نی یا دو نفره من و همسر ؟ممنونم از دعای خوبت دوست خوبم

صبا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ http://maokhoda.persianblog.ir/

به سلامتی نمیدونم چرا به هرکی میگم طبیعی زاییدم با تعجب میگه طبیعی! انگار شاخ غول رو شکوندم.
فقط یه نصیحت بهت میکنم تا میتونی بخواب و بدون این روزا با این گریه هات بهترین روزهاته

ممنونم صبا جان .
حالا نمی دونم چرا کم خواب شدم .یعنی اگه یه شب قبل 12 بخوابم 5 صبح بیدارم یا گه بعد ازظهر بخوابم شب دیگه حس خواب ندارم .
یه بارم گفت بهت کم از شکستن شاخ غول نداشت کاری که کردی .برای منم دعا کن

ندا سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ http://27esfand.persianblog.ir

من هم برای بعد از زایمان اضطراب گرفتم و میگم نکنه خیلی سخت باشه و نتونم از پس نگهداری بچه بر نیام!

ان شاء الله خدا خودش بهمون کمک می کنه .البته الآن راحت تره .هرچقدر هم سخت بگذره ولی اختیارت دست خودته تا زمانیکه بچه بیاد اختیاری نداری تو زمان بندی کارهات .ولی وقتی تا اینجای راه اومدیم باقی اش رو هم می تونیم طی کنیم , نگران نباش

هنرمند سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.khatatihonar.blogfa.com

سلام و درود
مطالب بسیار زیباست

مونا سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ب.ظ

سلاممممم
رزمارى جونم
خوبى؟؟
مىگما اىن برچسبه چى هست؟ اصلا تا حالا ندىدم! ىعنى ضرورىه؟؟

سلام مونا جونم .
به ماشین های اطرافت دقت کن .برچسب خاصی نسیت .فقط نشون میده که توی ماشین نوزاد یا کودک هست و یه جورایی به بقیه ماشین ها اعلام میکنه که حواستون بیشتر باشه .خیلی هم ضروری نیست .

برای تو جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ق.ظ http://dearlover.blogfa.com/

سلام خانومی
منم همین حس ها رو داشتم همش فکر می کردم وای چقدر دلم برای ضربه ها و تکون های دخترم تنگ میشه و همش نگران اینده بودم که ایا من از عهده این مسئولیت بزرگ بر میام
اما خانومی بعدا وقتی خود نی نی رو به اغوش بگیری وقتی بهش شیر بدی لذت خیلی قشنگی داره خیلی قشنگ که خوشحال میشی که توی اغوشت هست
انشالله که هفته های باقیمانده رو هم به سلامتی سپری کنی

سلام عزیز من .
انگار بعضی حس ها بین مادر ها مشترکه .مطمئنم همونطوریه که شما میگی .اما چه میشه کرد فعلاً بعضی افکار میاد سراغم .اما راستش رو بگم خیلی کمتر از 2 هفته قبل شده این دلهره ها و وسواس هام

... شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ق.ظ http://rj33.blogfa.com/

سلام رزی جون حرفای وبت قشنگه
خوشحال میشم بهم سربزنی

بهار (فرصت دوباره آفتاب) شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

واییییییییی کی می آی عکس گل پسرم رو بذاری اینجا ببینمش؟!
راستی رزماری جون من یه سری لباس نوزادی 6-9 ماه مارک lc waikiki ترکیه دارم قیمتش خیلی مناسبه اگه خواستی عکسش رو برات می ذارم ببین پسندیدی برات می فرستم

بهار جان فعلاً بیا عکس اتاقش رو ببین تا خودش هم بیاد .
چشم عزیزم بهت خبر میدم گلم وممنون که به یادم هستی دوست گلم

نسیم یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ

رزماری جووون به سلامتی ایشالله مبارک باشه اتق نینی تون

سلام نسیم جونی .ممنون گلم .
ان شاء الله نوبت شما

بهار یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

رمزی می نویسی رمز نمی دی؟

رمز رو گذاشتم برات عزیزم

ساناز سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com/

سلام خانمی.چطوری عزیزم.رزی من الان چیجوری رمزت یادم بیاد

سلام دوست خوبم .چشم برات میگذارم رمز رو

ال هام چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ http://sepehram.mihanblog.com

دوستم عکس خریدای نی نی رو نذاشتی هاااااااا

الهام جان نمی تونم توی وبت برات کامنت بگذارم تا بهت بگم جریان عکس چی شد

شهره چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

عزیزم رمز پستهاتو ندارم امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه و بزودی خبرهای خوب بدی

برات گذاشتم شهره جان .
ان شاء الله به دعای شما

شیوا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:52 ب.ظ

ببخشید دوستم نیومدم اینجا . رمز هم ندارم

چشم برات رمز میگذارم

برای تو سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ق.ظ

نمی دونم چرا رمزی کردید اما خوب من رمز ندارم

میگذارم برات گلم

فهیمه چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ق.ظ

رمزتو ندارم گلم

میگذارم برات عزیزم

نسیم پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام رزماری جووون من رمزتو ندارم از حالت بی خبر موندم
ایشالله زایمان خوبی داشته باشی و حالت خوب باشه
تو رو خدا دعا یادت نره منم برات سوره انشقاق رو میخونم انشالله

سلام نسیم جانم .مرسی دوست خوبم .
کاشکی وب داشتی .مطالب خاصی ننوشتم فقط کمی زنونه ست .برای همین رمزی شده .رمز رو فقط به خانم هایی که می شناسم میدم .فدای تو

حیران شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:13 ب.ظ http://ghabehayahu90.blogfa.com

سلام
وبلاگ شما رو خانم مهتاب مامان علیرضا بهم معرفی کردن
گفتن تقریبا تاریخ بارداریتون با من یکیه
من که قرار بود دخترم 30 بهمن به دنیا بیاد
الان شده 2 اسفند خبری نیست
تازه از 12 بهمن همه ش دکترم میگفت دخترت داره زودتر به دنیا میاد
هرچقدر میخوام نگران نباشم باز هم نمیتونم

ان شاالله شما به راحتی و سلامتی زایمان کنید

سلام دوست جدیدم .مامان خانم گل .
ان شاء الله که تا الآن به سلامتی زایمان کرده باشی و دختر نازت رو تو بغلت گرفته باشی .
من که هنوز پسرکم به دنیا نیومده .تا آخر هفته باید صبر کنم

بلورین دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

رزی نی نیت دنیا اومد یا نه؟

سلام بلورین جان خوبم .نه هنوز .
دختر گل تو خوبه ان شاء الله ؟
اومدم وبت بهت سر زدم .تو هم وقت کردی بیا اینجا خبری از ما بگیر

ال هام دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ http://sepehram.mihanblog.com

رزی همه پستات رمزی شدن ک پس من چی

رمز رو برات گذاشتم الهام جان

لوسی می سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ http://khodamekhodam.blogfa.com

سلام من تازه اومدم و فهمیدم پا به ماهید! اگر به دنیا اومده که مبارکتون باشه و اگر نه انشالله به سلامتی و قدم خیر به دنیا بیاد :)
در هر حال خوشبختی آرزو میکنم براتون.

سلام به روی ماهت دوست تازه وارد .
نه هنوز نی نی مون به دنیای ما نیومدن .ممنونم از دعای خوب و گر مهرت عزیزم

مونا سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

سلاممممم
چند وقته نیومدم کلی اتفاق افتاده
جمعه کنکور دارم دعا کن برام دوست جونم
رمز میدی ایا؟!

سلام مونا خانمی .
چشم عزیزم .
به امید خدا موفق باشی و بهترین نتیجه رو بگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد